2011-12-22

Publicerad 2011-12-22 Tid 12:04:12
En ny dag. En dag närmre julafton. Har ingen julkänsla what so ever. Så tråkigt! Men men...vi satsar på nästa år MED snö tack!!

Åh jag vill vara grym på att fota! :P Sitter och kollar på bilderna här bredvid. Ni vet dom som visas till höger när man går in och ska skriva ett inlägg? Massa fina bilder. Visserligen e många photoshopade och folk e så duktiga men tänk om man kunde ta sånna där grymma bilder UTAN att ha photoshopat dom. Det går. Jag lovar. Man måste bara ha tekningen. Jag tog riktigt underbara bilder på solnedgångar i thailand och lyckades fånga alla möjliga färger men med systemkameran e de inte alls lika lätt! Jag borde egentligen kunna sånt. Men jag för för ointresserad när jag gick i skolan så jag får väl skylla mig själv :P

Idag ska jag in till thn en sväng o träffa min stora syster yster och förhoppningsvis hinner jag med en titt hos Sandra med. Var så längesen vi sågs nu. Ska bara vänta på att Lex vaknar så ska vi slänga i oss lite lunch o sen ska han få spendera dagen med farmor så jag kan koncentrera mig på vad jag ska göra. Tror nog jag hör lillfis nu? :)

Han har förresten tagit två-tre steg varje dag nu i tre dagar så snart e han i full gång här! Känns så otroligt. Men va förvänar man sig. Han e ju snart 11 månader! De e ju dags nu :)
De e så kul när man träffar kevin som bara är en vecka yngre än lex. Höra hur han härmar Sofia när hon låter som en apa och han komunicerar på en helt annan nivå än Lex och är mkt mer intresserad av aktiveringsleksaker. Medans Lex rör på sig mer, klättrar, går och tar sig runt. Han skiter fullständigt i leksaker och sladdar samt toarullar och petflaskor e bland det bästa han vet haha :P Alla barne  verkligen så olika!

Nä, nu ska jag hämta min lilla gosing med sin blåa näsa. Han dunkade huvudet i bordet förut. Vet inte varför han tyckte det var en bra ide för han var ju inte så glad efteråt. ;)

Ha en fin dag!


Tycker btw att alla mina gravida läsare ska BÖRJA BLOGGA!! ;) Jaja blogga e ju inte för alla men de e alltid kul att följa en graviditet. Speciellt ens vänners :) Se magbilder och sånt. Så mysigt! :)

Nä, Lexus var det ja! ;) Pössåkram!




Patricia

Jag håller med att våra gravida vänner borde börja blogga :)

2011-12-29   15:24:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback